GTA 5 Heist – DLC Cars In Garage, Savage Helicopter, & In Game Gameplay Images! (GTA 5 Update)

GTA 5 Heist – DLC Cars In Garage, Savage Helicopter, & In Game Gameplay Images! (GTA 5 Update)

25 Responses to GTA 5 Heist – DLC Cars In Garage, Savage Helicopter, & In Game Gameplay Images! (GTA 5 Update)

  1. Twas the night before Heistmas and all through the house, not a gamer was
    stirring especially those with a mouse!

  2. OMG another stupid jet,the hydra another flying vehicle that shoot a turret
    and rockets, its the same thing as other jets OMG

  3. First and this is epic when I saw the last vid I thought it meant it was
    out now I turned my xbox on and it wasn’t there like if u crie evry tim :(

  4. Gonna be playing this shit allll night. If anyone needs a good player add
    me psn k5_krew 

  5. I don’t know if you guys realize this but he is useally is the first person
    to release exclusive awesome content so I think you should really subscribe
    to him!! 

  6. Ps3: sballa13 i speak english… i need 3 people to do heists with me… i
    have 1 million dollars high end apartment level 198 kik me so i can add and
    play… kik: steven_cabrera you can also follow me on instagram…
    instagram: stevenn.c

  7. The people in order: The new heist planner, Christopher Walken, O Neil(from
    story), some guy idk, mr chang(story), the prison breakout guy(walter
    white), Mike Tyson.

  8. I need a crew for ps4, you gotta have a mic and im very good with flying
    and driving Frodo_O_Baggins

  9. That new Slamvan is nice, and I’m real happy that they added a civilian,
    obtainable version of the Karuma.

  10. I have been looking forward to heists for a long long time And I was so
    hyped because I’m in spring break, so no school for a week 🙂 but I have
    soccer practice the day it comes out (tomorrow) and I won’t be able to play
    it

  11. Damn It I Have To Go To School Tommorrow!! Imma Skipping between Classes To
    Watch Vídeos On Your Channel,Cool Vídeos Btw.

  12. Add me for heist please GT is Trevor Phillps5 xbox one i need 3 players i
    will be leader money will be evenly split. I know i am spamming but i need
    people